0

סל ריק

חדשות

10 הטעויות שגורמות לעור יבש מדי

עם הכניסה לחורף, רמת הלחות שבאוויר צונחת, מה שמשפיע דרסטית על העור שלנו. הוא מתייבש, לעיתים אף מתקלף. חוסר הגמישות, גורם לקווי יובש שנראים כמו קמטוטים שטחיים ואם יש לך קמטים, הם ייראו עמוקים יותר, במיוחד כשמשתמשים במייק-אפ. יש לכולנו יכולת לשלוט בתופעה, למנוע החמרה שלה ואף למנוע אותה לחלוטין. חשוב לנו שתדעו ממה כדאי להימנע וכמובן כיצד לטפל נכון בעור בחורף.

קבלו מדריך מפורט של אורלי שגיא, מדריכה ראשית בחברת כריסטינה:

1. שימוש בסבון? לא מתאים!

בחלק מן הסבונים, במיוחד המוצקים או אלה שנוטים להקציף במיוחד, יש רכיבים המייבשים את העור כמו Surfactant שסופח שומן ומים ואחרי השימוש בו אנחנו אמנם מרגישים עור נקי אבל לא מודעים לכך שלא נשארת מספיק לחות בעור. אנחנו ממליצים על סבונים פחות מקציפים וכאלה  המותאמים לעור יבש.

טיפ מאורלי: אחסנו את סבון הניקוי שלכם ועברו לשימוש עם חלב פנים ורדים לניקוי עדין מסדרת מיוז שיודע לנקות את כל הלכלוך והאיפור ותוך כדי כך לשמור על הלחות הטבעית של העור.

    2. טמפרטורת המים

    כשקר לנו המקלחת היא אחת הדרכים הכי מחממות ונעימות בחורף אבל! טמפרטורת מים גבוהה מדי תסיר גם את שכבות השומן הטבעיות שמגנות עליו והוא יתקלף מדי יום כך שהוא יהיה חשוף להתנדפות הנוזלים הטבעיים יתייבש מאוד ואל תתפלאו אם גרד יופיע. גם משך זמן רב של מקלחת יתרום את חלקו לייבוש העור יתר על המידה. תתפלאו אבל גם מים קרים מדי מכווצים את כלי הדם וגורמים לתגובות של יובש ולכן מים פושרים הם הפתרון האידאלי לעור הפנים.

      3. לא לוותר על סרום

      אם עורך יבש מאוד ובייחוד אם הוא מראה סימני הזדקנות, את פשוט לא יכולה לוותר על מריחת סרום שמתגבר את הלחות בעור ע"י 'קשירת' קרם הלחות שלך לעור למשך שעות ארוכות. לעור יבש יש קושי לשמור לחות ולכן הסרום מפצה על כך.

      סרום לעור הפנים

      4. אני נאמנה לקרם הלחות שלי

      קרם לחות חשוב שבעתיים בחורף, משום האוויר היבש וחימום החדרים בהם אנחנו שוהים. יש כאלה שסבורים ששמנים טבעיים עדיפים אבל לא כך הדבר. דמיינו צימוק בכוס מים מול צימוק שהונח בכוס שמן. זה שהונח בתוך מים יתנפח ויימתח וזה שבתוך השמן רק יצופה בשכבה שומנית. כך גם עורנו – הוא זקוק ללחות מוגברת שתחדור ברמת המולקולה אל תוך עומק התאים ולא שכבה שומנית שחוטאת למטרה.

      לפני השינה, מומלץ למרוח קרם הזנה ללילה, על פנים נקיות. קרם טיפולי איכותי יזין וישקם את העור, משום שהוא מכיל ויטמינים, מרכיבי לחות ורכיבים נוגדי קמטים.

        5. שימוש במגבונים להסרת איפור

        מה שבעבר נתפס כ"רוחניקי" היום כבר מוכחבתכשירים אלה יש מרכיבי ניקוי וכימיקלים ואם נשאיר אותם ולא נשטוף אותם, העור יתייבש וייתכנו גירויים.

        6. שימוש במסכת ניקוי

        אם אתם משתמשים במסכת ניקוי, רצוי לפצות על אובדן הלחות, באמצעות סרום וקרם לחות המתאימים למצב עורך, מיד לאחר הסרת המסכה.

        7. ניגוב אגרסיבי

        לחלקנו יש הרגל מטריד של ניגוב עור הפנים בצורה חזקה מדי. טפיחות עדינות ימנעו ייבוש וגירוי עור מיובש.

        8. תכשירים מייבשים לעור שומני

        מי שסובל מאקנה או מעור שומני, מרבה לייבש את העור ע"י ניקוי תכוף, שימוש בתכשירים סופחי שומן ומריחה לא מספקת של לחות מתוך חשש שזה יגרום למראה עור מבריק. אבל עור שומני עלול להגיע למצב מיובש מדי, תופעה שתפגע במחסום העורי ותגרור אחריה הופעה של פצעונים כתוצאה מחדירה של גורמים מזהמים וחיידקים.

        אתם יכולים להמשיך להשתמש בסבון, אבל מומלץ לעבור לשימוש בסבון פחות אגרסיבי כנ"ל גם לגבי השימוש במי הפנים. רצוי שיהיו עדינים ונטולי אלכוהול, מבוססי צמחים בעלי תכונות ניקוי וטיהור מודגשות.

        9. אנחנו משתמשים בצעיפים מצמר

        נכון ששימוש בכובע ובצעיף יפחיתו חשיפה של עורנו לאוויר הקר והיבש אבל צעיפים מצמר או בדים סינטטיים עוקצניים יכולים לגרות את עורנו ואם מלכתחילה הוא מיובש ורגיש עלולה להיגרם דלקת. עדיף לבחור בבדים טבעיים ונעימים.

        10. שימוש תכוף בפילינג

        בחורף כשהעור מיובש אני ממליצה לצמצם ב-50% את התכיפות של שימוש בפילינג מכל סוג שהוא. כיוון שבחורף העור מתייבש ומחסום ההגנה שלו נפגע, אני ממליצה לשים דגש יותר על שיקום המחסום העורי, באמצעות קרם להרגעה מיידית מסדרת אנסטרס שאני קוראת לו "קרם הצלה" להרבה מצבים של גירוי ויובש קיצוני בעור.




        תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

        - מיכל טל לוינסון צפרוני

        מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

        - בר סגל

        טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

        - אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב