0

סל ריק

חדשות

לא רק גנטיקה - רוטינת הטיפוח שתדחה בכמה שנים את את הופעת הקמטים

אין ספק שגנטיקה ממלאה תפקיד משמעותי בתהליך ההזדקנות של העור שלנו אבל נכון להיום, אין בנמצא פתרונות קסם שישנו את העובדה הזאת. למרות זאת, למרבה המזל, הדנ״א שלנו הוא לא הגורם היחידי שקובע מתי ואיך העור שלנו יתבגר, ויש לנו אפשרות להאט את תהליך ההזדקנות ואפילו לתקן חלק מהנזק. כל מה שדרוש הוא להקפיד על רוטינת טיפוח עור שעושה שימוש במוצרים שמותאמים לסוג ולמצב העור שלנו.
 


    יש לנו את הכוח להאט את תהליך ההזדקנות. Photo: Istock.

כדי להקל עלייך ליצור לעצמך רוטינה שכזאת, הנה ששת השלבים שכל רוטינת אנטי אייג׳ינג צריכה לכלול.

1. הגני על עורך מפני נזקי השמש. גם אם העור שלך כבר התחיל להציג סימני הזדקנות שנגרמו בגלל נזקי השמש, את עדיין יכולה לעזור לו לתקן את עצמו. רק ודאי שהעור שלך מכוסה בכל פעם שאת יוצאת החוצה לשמש (אנחנו מתכוונים לדברים כמו כובע, משקפי שמש ושרוולים ארוכים) ותמיד מרחי קרם הגנה לפחות 20 דקות לפני היציאה.
 

2. קרם הפנים הוא חברך הטוב ביותר. העור שלנו נוטה להפוך יבש יותר ככל שאנחנו מזדקנים ועור יבש משמעו קמטים וקמטוטים. כדי למנוע את המצב הזה, השתמשי בקרם לחות טוב לפנים. קרם פנים טוב ואיכותי מסוגל ללכוד את הלחות בתוך העור שלנו ובכך לשמור עליו מפני היובש.
 


3. סרומים הם תוספת חשובה. סרומים הם למעשה העוזרים הקטנים של קרם הפנים ומכילים מרכיבים שעוזרים לעור שלנו לשמור על לחות, גמישות וחיות. שימי לב שהסרום שלך מכיל נוגדי חמצון וויטמינים, שעוזרים לעור שכבר נפגע להשיב לעצמו את הגמישות והחיות שלו. רק ודאי שאת מורחת את הסרום קודם, לפני קרם הפנים, כדי שהחומרים ייספגו היטב בעור.
 
4. השתמשי במוצרים ייעודיים לאזור העיניים. הרכב התאים של העור שמסביב לעיניים שונה מזה של העור ביתר חלקי הפנים. באופן כללי, זהו עור דק יותר וזה אומר שאין בו הרבה קולגן או רקמות תומכות אחרות. במילים אחרות, עור העיניים נוטה להתקמט הרבה יותר מוקדם והרבה יותר מהר מהעור באזורים אחרים בגוף. זאת הסיבה שמומלץ להשתמש במוצרים אחרים לעור העיניים (וגם לעור הצוואר, בדיוק מאותן סיבות), כאלה שמגבירים את יכולות ההגנה של העור ומעלים את רמות הלחות והקרטין שלו.


    הגבר את חסינות העור שלך באמצעות שימוש במוצרים יעודיים. Photo: Istock.

 

5. שטיפה וניקוי איפור מהעיניים אמורים להיות דברים שבשגרה. ניקוי יסודי של העור בעזרת מוצרי ניקוי ייעודיים חייב להיות חלק מהשגרה היומית שלך.

חלב פנים - יתאים יותר לניקוי עור יובש ורגיש, בפרט בתקופת החורף. אם את מעדיפה את הרעננות של סבון, חפשי סבון פנים, לעור יבש ורגיש, שמכיל תוספי לחות ומותיר את העור גמיש. חלב פנים אף יעל יותר מסבון פנים להסרת איפור כבד ועמיד. סבון פנים – יתאים לעור רגיל ושומני, הוא יסיר ביעילות לכלוך ועודפי שומן ויעניק תחושת רעננות לעור.

מסיר איפור עיניים - שימוש בתכשיר ייעודי לאזור העיניים חשוב מכמה סיבות:

  • הוא ממיס ביעילות ובקלות איפור עמיד במים, כך שלא תצטרכי לשפשף את העור העדין והדק שמסביב לעיניים.
  • הוא ישמור על רמת לחות אופטימאלית מבלי ליבש את העור.
  • היות והתכשיר ייעודי לטיפול באזור העיניים, חומרי הגלם ורמת החומציות שלו מותאמת יותר לבא במגע עם העיניים.

פילינג ומסכה - מיני טיפול פנים מקצועי אצלך בבית.

  • פילינג עדין ומסכה מתאימה בשימוש תדיר, פעם עד פעמיים בשבוע, יכולים להכניס את העור לרמת פעילות גבוהה ולעכב את הזדקנותו. השימוש בפילינג הוא דרך מצוינת להמריץ את העור ואת חילוף החומרים בו, להסיר את שכבות העור העליונות והדהויות, לחשוף באמצעות כך את העור הצעיר שמתחתיו ולהכין אותו לספיגה טובה יותר של הסרומים והקרמים השונים.
  • המסכה – המסכה צריכה להתאים למצב עורך ולגילך.
  • מסכות מכווצת - מתאימות יותר לעור שומני בעל נקבוביות פתוחות ונטייה לראשים שחורים ופצעונים, היא תסייע לספוח מהעור והנקבוביות עודפי שומן ותכווץ את הנקבוביות.
  • מסכת יופי– מדובר במבחר מסכות לחותיות, שנועדו לשימוש במיוחד לפני אירוע.
  • מסכות מזינות– אלה מסכות עשירות במרכיבי הזנה שונים, וחמאות. הן תורמות לשיפור גמישות העור. חלק ממסכות אלה נועדו לישון איתן בלילה, כך שבבוקר שאחרי העור נראה זוהר ואלסטי.

6. הקפידי על שנת יופי. בזמן השינה מתרחשים תהליכים רבים בגוף שלנו, כשאחד מהם הוא התחדשות של תאי העור. מדענים גילו שכשאנחנו ישנים, קצב התחדשות התאים מהיר פי 2-3 מאשר בשעות הערות. מסיבה זו, חוסר שינה גורם למראה חיוור ולא בריא של העור אבל חוסר שינה מתמשך גורם לירידה בייצור תאים וסיבי חלבון חדשים, ובנוסף אף לירידה בפעילותם של הורמונים חיוניים, שפוגעת בפעילותה התקינה של מערכת החיסון אשר משמעה שהעור שלנו הופך פגיע ורגיש יותר לקרני השמש המזיקות, לאבק ולגורמים סביבתיים מזיקים אחרים. לכן, כדי לשמור על עור (וגוף) בריא, הרופאים ממליצים על שינה של בין 6 ל-8 שעות לפחות מדי לילה.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב