0

סל ריק

חדשות

עצות חמות לימים קרים: הסודות של כריסטינה מרים זהבי, נשיאת כריסטינה

מלבד האתגר לצאת מהפוך בבקרים גשומים, החורף מביא איתו אתגרים נוספים, במיוחד לעור . פנים שלנו. אם שמתן לב לאחרונה לעור יבש יותר וחיוני פחות - זה לא במקרה. למה זה קורה? איך מונעים? כיצד מטפלים?

תפסנו את נשיאה ומייסדת "כריסטינה", כריסטינה מרים זהבי, בין תל אביב לפריז לשיחה בה
סיפרה לנו את כל הסודות הכי חמים לעור פנים זוהר ובריא, גם כשבחוץ קרררר.


אז מה האתגרים של העור בחורף?

בשל הירידה הדרסטית ברמת הלחות באוויר בחורף, צניחת הטמפרטורות והרוחות היבשות -  אנחנו מאבדים לחות, חמצן וגמישות מכל שכבות העור, ומבחינים במרקם ובמראה פחות נעימים. לעתים ממש מפתחים אדמומיות ורגישות או דלקות עור. מיזוג האוויר ברכב או בבית מקשים עוד יותר על תפקוד העור ולכן חשוב להבין מהם התהליכים שעוברים על עור הפנים שלנו ואיך נוכל
לעזור לו להתגונן מפני נזקי החורף ולהיראות הרבה יותר טוב.

מה בדיוק קורה לעור שלנו?

הקור מכווץ את כלי הדם הזעירים ולכן מואטת זרימת הדם וכתוצאה מכך מגיע פחות חמצן לתאים.
האוויר היבש והיעדר הלחות גורמים למרקם העור להרגיש מחוספס ופוגעים ביכולת חילוף החומרים – מצד אחד, העור נאטם לספיגת חומרים ומצד שני לא מצליח לנקז פסולת ורעלנים החוצה.
כשהעור מאבד את האלסטיות (הגמישות הטבעית), נעלם איתה הזוהר בעור, קווי יובש, קמטוטים וקמטים נראים בולטים יותר.
כשהעור מיובש הוא נעשה רגיש ופגיע יותר ולכן במצבי עור כמו סבוריאה וקופרוז חלה החרפה בחורף. מצב עור מיובש אינו מאפיין רק עור יבש או בוגר! גם העור השמן עלול להתייבש ולהיאטם, דבר שישפיע גם על ניקוז בלוטות החלב ולהתפרצות נגעי האקנה - חשוב לא לייבש
את העור בחורף יתר על המידה.

איך מתכוננים?

החדשות הטובות הן שאין צורך במגירות מלאות תכשירים. הטיפול צריך להיות ממוקד למצב העור שלך על מנת לקבל תוצאות, אך ורק תכשירים הפועלים ביעילות למטרה שלה נועדו. 
ראשית, אני מזמינה אותך להתנסות באחד מטיפולי הפנים המקצועיים שלנו בבית כריסטינה המבוצעים על ידי קוסמטיקאיות שעוברות הכשרה מעמיקה לפני השימוש במוצרי החברה. כמו כן, כל התכשירים שנמכרים באתר נבדקו והוכחו כבטיחותיים ויעילים בהשגת שיפור ניכר בעור בכל מגוון בעיות ומצבי העור השונים.
40 שנות ניסיון של מעבדות כריסטינה הובילו אותנו למציאת פתרונות מדעיים, מדויקים ומוכחים.
אם את לא בטוחה מה סוג העור שלך, מה מצבו ואיך עליך לטפל בו – אנחנו תמיד כאן עבורך! אני מזמינה אותך להגיע לבית כריסטינה בתל אביב כדי לעבור טיפול פנים מקצועי ומדויק, מתוך מגוון הטיפולים שלנו לסוגי עור שונים. 
אפשר גם להיעזר בשירות אבחון עור חינם בוואטסאפ, על מנת להתאים לך שגרת טיפוח ייעודית.  דברי איתנו!

על מה להקפיד בחורף?

לנקות אך לא לייבש
    ניקוי העור בחורף חשוב כמו בכל עונות השנה כי עור נקי יספוג יותר לחות ורכיבים פעילים. אבל, שימי לב להימנע מייבוש יתר!
    אם יש לך עור יבש, זה הזמן לעבור לתחליבי ניקוי או תכשירים הידרופיליים כדי למנוע יובש.Moisturizing Micellar Milk או Firm Blue Daisy Cleanser מכילים רכיבים המנקים ביעילות רבה את העור מבלי לייבשו.
     
    איזה סרום יתאים לי?
      בחורף במיוחד, אין לוותר על שימוש בסרום שהוא תמצית מרוכזת מאוד של חומרים פעילים שמזינים את עורך בכל מה שהוא צריך. חשוב להתאים לעור שלך סרום מתאים לפי מצבו ולפי מה שחשוב לך לראות תוצאות:
      לעור יבש אני ממליצה -TOTAL RENEWAL SERUM  מסדרת FOREVER YOUNG או REJUVENATING SERUM מסדרת WISH

      איך מסייעים לעור בתהליך שיקום ותיקון?

      שנת הלילה שלנו היא העיתוי האופטימלי לתיקון עצמי של העור. אם נעניק לו לפני השינה את הרכיבים הפעילים הטיפוליים והעוצמתיים להם הוא זקוק, הוא יבריא, יתאזן ויראה הרבה יותר טוב.
      המומלצים ביותר לעור יבש - CHATEAU DE BEAUTE -  DEEP BEAUTE NIGHT CREAM

      איפה להשקיע?

      אל תשכחי את העיניים והצוואר! האיזורים האלה מתאפיינים בעור הכי דק והכי עדין ואם הם נראים לא טוב, זה מקרין על כל מראה הפנים. היובש החורפי יכול לתרום מאוד לקווי יובש וקמטוטים באיזור העיניים, לכן מומלץ לשלב בשגרת הטיפוח קרם עיניים לשעות היום + קרם עיניים פעיל ללילה.
      לתכשירי עיניים לחצי כאן

      טיפול חורף אקסטרה פעיל

      אני ממליצה בחום לנצל תקופה זו לטיפול פעיל יותר, עם הפילינג המקלף לחידוש העור  ROSE DE MER - פילינג טבעי וייחודי שזכה להצלחה בין לאומית. באמצעותו ניתן להחליק קמטים וצלקות, להצעיר את מראה העור ולחדש אותו, להשטיח צלקות פוסט אקנה להחזיר לעור אפרורי ועמום מראה חיוני, בריא וזוהר. את התוצאות מקבלים כבר כעבור 4-5 ימים מהטיפול.
      תחילת החורף הוא הטיימינג המושלם לביצוע הפילינג הזה כי יש פחות שעות קרינה משמעותית מהשמש וכך מתאפשר ריפוי מהיר של העור. 

      ניתן לבצע טיפול ROSE DE MER בבית כריסטינה TLV או אצל כל אחת מהקוסמטיקאיות המורשות לבצע טיפול זה*.
      זה הסוד הקטן שלי, הבוסט הכי מומלץ למי שרוצה לקבל תוצאות מהירות ומשמעותיות.

      * (ניתן לבדוק איתנו מי הוסמכה לבצע במספר 054-777-4825).




      תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

      - מיכל טל לוינסון צפרוני

      מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

      - בר סגל

      טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

      - אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב