0

סל ריק

חדשות

לאהוב את עורך בכל גיל

כשמדברים על הזדקנות העור, מדברים על תהליך ארוך שנים שבעצם מתחיל מגיל מאוד צעיר והוא הדרגתי. ככל שהשנים חולפות, נבחין בביטויי ההזדקנות. בכל שלב נבחין בסימנים אחרים ובכל שלב ניתן יהיה לספק לעור את צרכיו באופן שונה, ולעכב את הידרדרות העור. העיקרון המנחה הוא שלעור יש זיכרון. איך שנתייחס אליו בגיל צעיר – כך הוא ייראה בגיל מבוגר יותר.

מהם השינויים הנובעים מהתבגרות העור?

  1. שינוי גוון - הזוהר שיש לנו בעור בגיל צעיר מתחלף בגוון עמום. לעתים אפרפר או צהבהב. "כתמי גיל" עשויים להופיע והם מעידים על פעילות פיגמנטציה מואצת.
  2. מרקם העור – בלוטות החלב מפרישות פחות חלב ולכן מעור גמיש וחלק הפנים שלנו יהפכו לעתים יבשות או מיובשות.
  3. ירידה בצפיפות הסיבית ובחוזק המכני של העור – בשכבת הדרמיס יש סיבים (אלסטין וקולגן) אשר תפקידם לשמור על גמישות העור, הנפח שלו. עם הגיל הם נחלשים ולכן העור הופך מקומט.
  4. השרירים התת-עוריים בפנים נחלשים ולכן קווי המתאר של הפנים מיטשטשים והעור נראה רפוי או "נפול".


שינויים אופייניים לשנות ה-20
מה קורה?
נכון את צעירה ויפה והעור שלך כנראה במיטבו מבחינת תפקודים אבל – זהו גם עשור עם פעילות הורמונלית מוגברת שלעיתים תשפיע על רמת השומניות בעור ובריבוי קומודונים ("שחורים").

נשים בטיפולי פריון / בהריון או שמשתמשות בגלולות למניעת הריון יחוו לעיתים שיבושים בפעילות הפיגמנטציה שלהן וזה יתבטא בכתמים חומים או בשינויי גוון באיזור השפה. התופעה מתגברת עם החישפה לשמש שמחמירה את הפרשת המלנין (הפיגמנט שגורם להופעת הכתמים).

מה עושים?
מאמצים שגרת טיפוח עם מקדמי הגנה גבוהים, נזהרים מחשיפה ממושכת ולא מבוקרת לקרינת השמש. מעדיפים תכשירי טיפוח עם חומרי פעילים המוכחים כמאזני מלנין ואשר עתירים ברכיבי הבהרה בטיחותיים.

משתמשים בקוסמטיקה מניעתית – מזינים את העור בחומצה היאלרונית לה תפקיד קריטי בבריאות העור וביכולתו הייחודית להחזיק לחות ובתכשירים עם Telosense Active – רכיב פעיל שמונע שחיקת העור, משפר את אורך החיים של התאים.

בשנות ה-30
מה קורה?
את עדיין צעירה ויפה אבל כיוון ומתחילה ירידה מסוימת בפעילות ההורמונלית ובפיריון מתחילה גם ירידה בתפקודי העור. סימנים ראשונים של התבגרות מופיעים – מאד נפוצים הקמטוטים סביב העיניים "קמטי חיוך" ואצל נשים שמגיל צעיר נחשפות לקרינת השמש או מעשנות ייתכנו קמטוטים עמוקים יותר. רמות החומצה ההיאלרונית הטבעית בגוף יורדות ולכן גם הנפח העורי יירד בהדרגה.

מה עושים?
העדיפי תכשירים עם קולגן ואלסטין, חומצה היאלרונית והמון פפטידים – תרכובת חומצות אמינו מהן נבנים החלבונים בעורנו, ולמזלנו הרב - ניתנת לחיקוי מלאכותי! מגיל 30 לערך הפעילות הטבעית והחיונית שלהם הולכת ופוחתת בהדרגה. כתוצאה מכך, מערכות שונות בעור מאטות את תפקודן ולכן עורנו מזדקן, מתקמט, הופך לרפוי ומאבד מהברק והחיוניות שלו. כאן בדיוק נכנסים לתמונה הפפטידים המלאכותיים שיודעים לטפל בעור הזקוק לחיזוק החלבוני.

בתחילת שנות ה-30 חד משמעית צריך ונכון להתחיל בטיפוח קוסמטי מקצועי. אם "נעלה על הרכבת" בזמן, נרוויח עיכוב תהליכי הזדקנות ודחייתם בכמה שנים טובות! סדרת Forever Young משלבת בין ביו פפטידים, תמציות צמחים ונוגדני חמצון, ובכך ממריצה את התחדשות הרקמות והתאים, מחדירה לחות ורכיבים פעילים לעור ומותירה אותו זוהר וחיוני.

בשנות ה-40
מה קורה?
הגעת לגיל שבו מראה הפנים משתנה ממש. השומן התת-עורי בתהליך ירידה חד והיכולת להחזיק לחות בעור נחלשת. השרירים בפנים כבר חלשים וקווי המתאר של הצוואר, כבר אינם חדים כבעבר. הקמטוטים הופכים בעשור הזה לקמטים. תבחיני בשקיעה האיזור שמתחת לעיניים. לפי המחקרים – זהו העשור שבו נשים מרגישות את המעבר החד ממראה פנים צעיר למראה פנים מזדקן.

מה עושים?
העדיפי תכשירים המכילים רטינול, חומצה היאלרונית וביו פפטידים, שיאוששו את יכולת עורך להתחדש. חשוב מאד לספק לחות אינטנסיבית לעור כדי לשמר זוהר וחיוניות. מומלצים תכשירים המכילים את הרכיב ETF הבונה ומחזק את העור, מסייע למנגנון ההגנה העורי שלך מפני גורמים סביבתיים מזוהמים.

משנות ה-50 והלאה
מה קורה?
בעשור הזה אנחנו כבר מצטרפות למועדון גיל המעבר... כל מערכות הגוף מזדקנות ועור הפנים משקף בצורה חד משמעית הידרדרות עורית. הקמטים עמוקים, העור רפוי, באיזור הלסת יש צניחה משמעותית, כל הפנים שקועות יותר. הפעילות ההורמונלית כבר מושבתת או בתהליך השבתה ובין השאר יש לכך השפעה מכרעת על מראה העור.

מה עושים?
עושים שימוש בקומסטיקה איכותית המסתמכת על פיטו-הורמונים – הורמונים צמחיים המחקים את הפעילות ההורמונלית בגיל הצעיר. רוטינה קבועה של מוצרים מותאמים לעור הבוגר תפצה את עורך על כל מה שאבד לו ותעניק לו שיפור נראה לעין בגמישות, במיצוק, בגוון ובריכוך הקמטים.

בנוסף, חשוב לשלב חומצות אנטי-אייג'ינג יעילות - פיטית, פרולית וליפואית וברכיבי הבהרה שיעזרו לך להיפטר מכתמי גיל ולהשיג גוון אחיד.

ערכת WISH לגיל הבוגר כוללת סרום, קרם יום וקרם לילה ובעזרתה את תיווכחי שזה פשוט עובד.

בשנות ה-60
מה קורה?
ירידה במערכת החושים. בגיל 60 רוב האנשים חווים אבדן משמעותי בראייה. כ-45% מבני השישים פלוס, בעיקר גברים, יחוו מידה מסוימת של אובדן השמיעה. נשים חוות ירידה ברמות האסטרוגן, עלייה במשקל באזור הבטן וירידה בצפיפות העצם. החדשות המאוד טובות הן שבגילאים אלה ניכרת אצל רבים עלייה בפרץ היצירתיות. אנשים רבים חווים שיא נוסף או התחדשות כלשהי בשנות ה-60 המאוחרות שלהם.

מה עושים?
למעשה, בגילאים אלה כל אדם חווה חוויות שונות, אבל רוב השינויים בגוף קשורים כמובן לתהליכי ההזדקנות הטבעיים. לכן חשוב להקפיד על תזונה מתאימה ופעילות גופנית סדירה שתשמור על רמה גבוהה של אנדרופינים, משקל בריא ועצמות חזקות. ובאשר לשלל הטיפולים הקוסמטיים? הם כולם זמינים לכם כפתרון, כל מקרה לגופו. רק זכרו – כולנו נזדקן, אז עדיף לעשות זאת תוך שמירה על מראה טבעי ורענן, ולא להתפתות לבצע יותר מדי טיפולים שעלולים להסתיים בתוצאה לא טבעית שמעולם לא החמיאה לאיש. אזכיר בעיקר את השימוש המופרז בהזרקות בכלל, ובפרט בהזרקות שנועדו להימנע מניתוח מתיחת פנים, גם כאשר יש שלב שבו הן כבר אינן יעילות ובמקום לפתור את הבעיה, יוצרות חדשה עם מראה לא טבעי ומעוות.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב