0

סל ריק

חדשות

טיפוח העור – משחק קבוצתי

למה כדאי להשתמש בשגרת טיפוח שלמה ולא במוצר מזדמן?

כולנו רוצים עור בריא שנראה טוב. הדרך להשיג את זה היא לא תמיד פשוטה. מריחה של קרם לחות בלבד פעם ביום, ייתן מענה מצומצם לצרכי העור אפילו למי שניחן בגנים מעולים וגיל צעיר.

איך מתחילים?לפני שנפרט את הסיבות וההמלצות, חשוב להדגיש, כי נקודת המוצא שלנו היא סוג ומצב עור. אבחון ספציפי של מצב עורך אפשר לבצע אצל קוסמטיקאית מוסמכת, רופא עור או להיעזר בשירות אבחון העור שלנו.

סוגי העור העיקריים נחלקים לשמן, יבש ורגיל אבל לא פחות חשוב זה מצב העור למשל מעורב, רגיש, דלקתי או מיובש. יש מחלות עור ממש כמו אקנה או רוזציאה, סבוריאה ועוד. כל סוג ומצב עור יצריכו תכשירים ייעודיים ומותאמים ולכן לא מומלץ לרכוש קוסמטיקת מדף גנרית אלא לעשות קצת תחקיר על מה מתאים לנו באופן ייחודי ואילו רכיבים פעילים אנחנו צריכים לחפש.

תכשירי הטיפוח הנחוצים לכל סוג עור.

  1. תכשירי הניקוי – שאריות של איפור, מזהמים מהסביבה, הפרשות שומניות של העור שוקעים לעומק הנקבוביות והופכים את העור ללא חדיר לרכיבים הפעילים. לכן לא משנה כמה טוב התכשיר שרצית למרוח, את חייבת קודם לנקות היטב את העור ולהכין אותו. ניקוי יכול להיות תרחיץ איכותי .ומי שרוצה להשקיע בניקוי משמעותי יותר צריכה גם להוסיף חלב פנים וטונר
  2. לחות והגנה ליום – מים הם חיים, גם בעור. עור מיובש כלומר עור שחסרים בו מים בטווח הקצר נוטה להיות מגורה, לגרד ולעקצץ ובטווח הארוך לשנות גוון, לפתח סממני הזדקנות מוקדמת כמו קמטוטים וקמטים. ככל שחולפות יותר שנים העור נוטה להתייבש יותר ויש להקפיד על מריחת לחות איכותית, כזו שלא מתנדפת מהר אלא מחזיקה מעמד בתוך שכבות העור עד 72 שעות. גם עור שומני חייב לחות – שומן עורי הוא לא לחות. כאן גם יש להדגיש שלחות איכותית ליום חייבת להכיל SPF המסנן את קרינת השמש וזה רלוונטי לכל סוגי ולכל מצבי העור!
  3. לחות ותיקון ללילה – קרם איכותי לפני השינה הוא קריטי משום שבזמן שנת הלילה שלנו העור מתקן את עצמו ואת פגמיו ותאי עור חדשים יכולים לצמוח ולכן אם ניתן לעור הזנה של רכיבים פעילים שמגבירים פעולת התחדשות כמו חומצות, רטינול, פפטידים ולחותנים, נשיג תוצאות הרבה יותר טובות.
  4. סרום טיפולי ייעודי לפי סוג העור – סרום הוא מוליך מעולה ומרוכז לרכיבים פעילים שיש לו תפקיד מאוד חשוב בשמירת לחות בעור וגם בפתירת בעיות בעור. כל מה שנמרח מעליו יתפקד טוב יותר וגם הסרום כשלעצמו מטפל לעומק.

הסינרגיה בין כל התכשירים

כשמשתמשים במוצר בודד, אין מענה מלא לכל צרכי העור. כך לדוגמה, אם משתמשים בתכשיר לחות עם SPF ביום, אסור להשתמש בו בלילה כי הוא אוטם את העור ולא מאפשר לו לנשום ולהשתקם. ואם אנחנו משתמשים רק בקרם לילה עם פעילים כמו חומצות ורטינול שהם מעולים לתיקון פגמי עור במהלך הלילה – אסור בהחלט להשתמש בהם ביום כי הם פוטוסנסיטיביים – רגישים לקרינת השמש ויכולים לייצר פיגמנטציה בשימוש לא נכון. לכן יש צורך בקרם ייעודי ליום
ובקרם ייעודי ללילה!
בנוסף, יש מצבי עור במחייבים שימוש בסרום טיפולי לדוגמה עור מיובש מאוד וחסר לחות לא
יסתפק בהחת קרם לחות בלבד אלא יחייב הנחת סרום שיקפיץ את אספקת הלחות בעור וישמר אותה בפנים. כך גם למשל במקרה של עור שומני או אקנתי – יש צורך בוויסות הפרשות בלוטות החלב והקטנתן ואת זה יכול לעשות הג'ל הטיפולי מסדרת קומודקס. לכל תכשיר ייעוד אחר וכאשר משתמשים בכולם – משיגים תוצאות ממוקדות מטרה.

שאטו דה בוטה  כריסטינה

למה מומלץ להשתמש בכמה מוצרים מאותה חברה ומאותה סדרה?

כל תכשיר שיוצא מחברת קוסמטיקה מקצועית ואמינה עובר בדיקות מעבדה מחמירות אשר לקוחות בחשבון אינטראקציות בין חומרים פעילים. לעולם לא תהיה התנגשות בין רכיבים בתוך סדרה ספציפית (התנגשות כזו עלולה לגרום לאלרגיה, דלקת בעור, גירויים). אדרבא! בתוך אותה סדרה תמיד כל תכשיר ישלים את פעולת השני. הכי פחות רצוי זה לערבב בין שתי חברות שונות כי אין קונטרה אינדיקציה כזו בין החומרים שאינם מתואמים מבחינה כימית.

לסיכום

ככל שמאמצים מענה רחב יותר, כך העור שלנו ייראה ויתפקד טוב יותר וגם יודה לנו בעתיד - שגרת טיפוח נכונה נותנת גם מענה לפגמי עור קיימים וגם מונעת ומעכבת בעיות עור עתידיות. סדרת מוצרים נותנת מענה לכל הצרכים (ניקיון, לחות, תיקון), כוללת תכשירים המשלימים אחד את השני ואשר נבדקו במעבדות כמקסימום בטוחים ויעילים. ועוד מחשבה ראויה – כשרוכשים ערכת מוצרים, המחיר יהיה חסכוני יותר מאשר לרכוש תכשירים בודדים באופן מזדמן. רוב החברות מעניקות הנחה משמעותית ברכישת KIT מאותה סדרה וכך הרווח הוא כפול: העור שלך ייראה נפלא והעלות תהיה נוחה הרבה יותר.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב