0

סל ריק

חדשות

העור כראי לנפש

כולנו חווים בימים אלה מתח נוראי, חרדה, דאגה, עצב וקושי בתפקוד. מתח כזה מכניס את הגוף שלנו למגננה אמיתית וזו כבר עובדה מדעית שנחקרה כבר לפני שנים רבות. מתח נפשי משתקף בגופנו, הוא יכול לגרום לנשירת שיער, עלייה ברמות הסוכר, בתפקוד הלב ואצל רוב האנשים – גם בעור. העור שלנו הוא איבר רגיש מאוד לסטרס ומגיב אליו מייד.

רטינול הוא מרכיב-על בקוסמטיקה כבר עשרות שנים ולא בכדי.


סטרס יכול להיות חיצוני
– אם העור נחשף לקרינת שמש רבה, לקרינה כחולה ממסכי טלפון, מחשב או טלוויזיה, לעשן סיגריות, לזיהום אוויר גבוה, לחומרים אגרסיביים כמו משחות חומציות קיצוניות – התאים שבו מתחמצנים ונהרסים.

הפלורה - שכבת החיידקים הטובים על פני העור נפגעת ולמעשה ברגע שהעור עסוק במאבק בלתי פוסק ברדיקלים חופשיים (אותם מזיקים מבחוץ) אין לעור איך להתגונן והוא מתחיל להיראות אדמומי ומגורה או בעל גוון אפרפר/צהבהב. סטרס בעור יכול באותה המידה לנבוע ממתח נפשי פנימי. כשאדם חי בלחץ קיצוני, חווה טראומות או חרדות חריפות, מופרשים הורמוני סטרס (למשל קורטיזול). הדבר מכניס את כל הגוף לדריכות גבוהה ובכללותו את העור שלנו.

זה קורה גם כתוצאה ממחסור בשעות שינה ומשיבוש בהורמוני השינה. ישנן מחלות עור של ממש שהוכח שנובעות מלחץ רגשי כמו פסוריאזיס, קשקשת, ומחלות אוטואימוניות נוספות. אבל אצל רובנו כשהעור נמצא בסטרס הוא נכנס למצב מיובש מדי או שמנוני תסמינים נוספים יכולים להיות גרד או צריבה, שינוי בגוון, תחושת מתיחה קיצונית ואצל חלקנו גם התפרצות פצעונים.

מה עושים? ראשית חשוב לשמור על הנפש ועל הגוף ולווסת את רמות הסטרס במידת האפשר לדאוג לתנאי שינה הולמים, למצוא דרכים להירגע. זה מאתגר מאוד בתקופה כל מלחיצה כמו בזמן מלחמה אך אפשר ורצוי לשמור על עצמנו כדי שנוכל להתמודד לאורך זמן.

מבחינת העור – יש בהחלט פתרונות טיפוליים מקצועיים שלוקחים בחשבון את הרס הפלורה ומשקמים אותה, מעשירים את העור בפרוביוטיקה ובלחות ובנוגדי חימצון – כל אלה יאזנו את מצבי הקיצון אליו העור נקלע בתוך זמן קצר. 

תכשירי ערכת אנסטרס יכולים להיות פתרון מעולה ומהיר לעור שהסטרס שלו מתבטא ביובש קיצוני או בעור רגיש ואדמומי ואז אפשר להתחיל להשתמש בערכת SOS.

אם הסטרס שלך מתבטא בהתפרצות פצעונים ובהפרשת מוגברת של שומניות בעור ביחס למצב הרגיל שלך העור מומלץ להשתמש בתכשירי ביו פיטו למשל קרם זעתר שבונה מחדש את מחסום העור, מפחית דלקות ורגישות. הוא משפר את תפקודי המחסום העורי ומעודד את מנגנון ההגנה העצמית של עורך.

רטינול הוא מרכיב-על בקוסמטיקה כבר עשרות שנים ולא בכדי.רטינול הוא מרכיב-על בקוסמטיקה כבר עשרות שנים ולא בכדי. 



תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב