0

סל ריק

מכירה בלתי מורשית

השימוש במוצרים ממכירה בלתי-מורשית פוגע בנו ובך!

כריסטינה מחויבת לספק ללקוחותיה את המוצרים הטובים ביותר, ומסיבה זו אנו עושים מאמצים רבים כדי להילחם במכירה הבלתי-מורשית על ידי גורמים בלתי- מורשים. מוצרי כריסטינה נמכרים רק במכוני יופי מקצועיים, וזאת על מנת להבטיח תוצאות אופטימאליות.

מוצרים ממכירה בלתי-מורשית יכולים להחליש את התוצאות המצופות

מוצרי כריסטינה שנועדו לשימוש במכון היופי ובבית, פותחו במיוחד כדי שהלקוחות יראו תוצאות הנראות לעין. כל מוצר מיועד כדי לטפל בבעיה מסוימת ויש להשתמש בו רק על פי ההוראות של מכון מורשה. קוסמטיקאיות מקצועיות מיומנות בשימוש במוצרי כריסטינה ומבינות את צרכי הלקוחות. סיבה נפוצה לעור גרוע היא השימוש במוצרי טיפוח שאינם מתאימים לעור. ההכשרה של כריסטינה מעניקה לקוסמטיקאיות מקצועיות את הידע לשוות לעור מראה של יופי ובריאות בצורה הטובה ביותר.

מוצרים ממכירה בלתי-מורשית יכולים להיות מסוכנים

אצל כריסטינה הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות, ובמוצרים הנמכרים מחוץ ערוצי ההפצה המורשים קיים סיכון של איכות ובטיחות לקויות. מוצרים בלתי-מורשים הנמכרים במרכולים, בבתי-מרקחת או דרך האינטרנט יכולים להיות ישנים או מזויפים. הדרך היחידה להבטיח שהמוצרים של מכון יופי מקצועי הם אמיתיים, היא לקנות אותם במכון יופי מקצועי או בנקודת מכירה שבה ניתנים טיפולים מקצועיים במוצרי כריסטינה.

מוצרים ממכירה בלתי-מורשית אינם זולים יותר

מוצרים הנמכרים בנקודות מכירה לא-מורשות יכולים לעלות עד כפליים מאלה הנרכשים במכוני היופי המורשים של כריסטינה. מוצרים ממכירה בלתי-מורשית יקרים יותר ממוצרים חוקיים, משום שהם עוברים בידיים של יותר מתווכים בשרשרת ההפצה. הדרך היחידה לקבל את המחיר ואת האיכות הטובים ביותר היא לרכוש את המוצרים ממשווקים מורשים.

היכן אוכל לרכוש מוצרי כריסטינה?

יש לרכוש את מוצרי כריסטינה רק במכון יופי מקצועי, או בנקודת מכירה של מוצרי כריסטינה שבה ניתנים טיפולים מקצועיים במוצריה. אפשר גם לבדוק את דף המפיצים שלנו ולמצוא מכון יופי בקרבת ביתך.

מה אוכל לעשות כדי להילחם במכירה הבלתי-מורשית?

אם מוכר בלתי-מורשה פונה אלייך, הקוסמטיקאית המקצועית, אנא דווחי על כך. התקשרי למספר 054-777-4825 או שלחי לנו הודעה בדוא”ל ל - marketing@christina.co.il . כל מידע שתוכלי לספק יעזור לנו להילחם בבעיה זו.
כצרכנית, הקפידי לרכוש מוצרים מקצועיים לטיפוח העור רק במכון יופי מקצועי.




תודה רבה לאורטל ולירז המקסימות שפנקו אותי בטיפול הבהרה נעים ורך. זכיתי בעיסוי מענג בפנים ובידיים, בטיפול פנים מפנק בחומרים החדשים של כריסטינה ובשלושה מוצרים להמשך טיפול בבית. הייתי זקוקה להם... מרגש שמדובר בפיתוח ישראלי

- מיכל טל לוינסון צפרוני

מוצרים איכותיים! יחס! מותג! קוסמטיקה וטיפוח ברמה בינלאומית !!! גב' זהבי וצוותה ♥ תמשיכו להוות דוגמא ומופת איך חברה צריכה להתנהל!

- בר סגל

טיפול נהדר לכל סוגי העור. עוזר לתקן את מצב העור ומטפל בהיפר-פיגמנטציה ונזקי אקנה. זה פשוט עובד !!! אוהבת את המוצרים וממליצה בחום.

- אולגה הייס | אינדיאנה, ארה״ב