קנית מוצר ב- Christina.co.il? אנחנו בטוחים שתאהבי את המוצר ומקווים שהוא מתאים לצרכייך.
וגם אם לא, אין בעיה. לקוח רשאי לבטל עסקה ולבצע החזרה במתן הודעה לחברה כנדרש על פי החוק, במגוון אפשרויות:
רק הלקוח המזמין (גם אם מיען את המשלוח לאחר) רשאי לבטל בכתב עסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן תשמ“א – 1981 (להלן “החוק“) ולאמור לעיל ולהלן.
כל החזר כספי שיינתן על ידי החברה יועבר אך ורק לכרטיס האשראי דרכו שולמה הרכישה, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי.
ביטול ההזמנה לפני שליחת המוצר או המוצרים ללקוח (לפני יציאתם ממחסני החברה) לא יגרור חיוב נוסף, והאתר יחזיר ללקוחה את הסכומים ששילמה בגין העסקה. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות החוק.
הנחיות להחזרת פריט:
יש לוודא שעברו פחות מ-30 יום מקבלת החבילה, שלא נעשה בפריט כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.
את ההחזרה תוכלי לבצע ע"י:
ומה קורה אח"כ?
בתום ההחזרה, שירות הלקוחות שלנו יצור עמך קשר לתיאום ההחזר הכספי. תוכלי לבחור בין:
שימי לב! לצערנו לא נוכל לבצע החזר כספי למוצר שחזר אלינו לא שלם או לא באריזתו המקורית או שנעשה בו שימוש. וכמובן שלא ניתן לבצע החזר כנגד מוצר שלא הוחזר. כמו-כן, לא ניתן לקבל החזר עבור הוצאות המשלוח, באם היו, אותן שילמת לקבלת המוצר או החזרתו.
מוצר פגום?!
היה וקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת בפועל, אז אנחנו קודם מתנצלים על-כך. אנא, הודיעי לנו באופן מידי (במייל לשרות הלקוחות שלנו marketing@christina.co.il) על כך שקיבלת מוצר פגום או מוצר שאינו תואם את המוצר שהזמנת. אנחנו נדאג לתאם עמך את החזרת המוצר הפגום וגם נדאג לזיכוי מלוא הסכום ששילמת עבורו.
לפרטים נוספים בנושא "מדיניות החזרות וביטול הזמנות" פני לתקנון האתר.